Functieomschrijving:

De klant fungeert als een brug tussen aanbieders en zoekenden in de sectoren van duurzaamheid, projecten & renovaties, en zakelijke dienstverlening. Door middel van een unieke online benadering leveren we waardevolle, gekwalificeerde leads aan bedrijven, waardoor ze nieuwe klanten aantrekken en hun omzet vergroten. Voor consumenten bieden we een platform om producten en diensten te vergelijken. Zo ondersteunt de klant zowel bedrijven als consumenten bij het vinden van de beste deals!

Jij komt te werken in ons Customer Engagement team. Als Customer Engagement Specialist ben je de schakel tussen degenen die op zoek zijn naar informatie en onze uitvoerende partners. Je kwalificeert de aanvragen door middel van telefonische verificatie, waarbij je gestructureerd het gesprek voert volgens een vooraf opgesteld script. Je bent betrokken bij aanvragen in diverse categorieën, variërend van milieuvriendelijke energieoplossingen tot innovatieve projecten. Tijdens het verificatiegesprek stel je aanvullende vragen en controleer je of alle benodigde gegevens correct zijn. Vervolgens breng je de aanvragers in contact met de juiste partners.

Profiel:

In het kort wordt van u verwacht:

  • Life/workbalance, because life comes first!
  • Flexibiliteit met betrekking tot beschikbaarheid, zowel fulltime als parttime;
  • Een vriendelijke en klantgerichte benadering;
  • Sterke sociale vaardigheden;
  • Een gestructureerde werkhouding;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in zowel gesproken als geschreven vorm;
  • Optionele vaardigheid in de Franse taal, zowel gesproken als geschreven (maar niet noodzakelijk);
  • Bij voorkeur ervaring in klantcontact.

 

Heb je het gevoel dat dit bij jou past? Fantastisch!

We nodigen je graag uit voor een informeel gesprek om elkaar beter te leren kennen. We begrijpen dat je nieuwsgierig bent naar wat je te wachten staat. 

Hier zijn enkele activiteiten die je te wachten kunnen staan:

  • Beoordelen van aanvragen en doorverwijzen naar relevante partners;
  • Onderhouden van communicatie met bestaande partners;
  • Actieve deelname aan een groeiende onderneming waar de focus op medewerkers ligt;
  • Mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen en kansen voor persoonlijke groei.

 

Voel je je geïnspireerd? We horen graag van je! Laat van je horen: sales@thebeeacademy.be 0460 76 83 93